Reklamacija

REKLAMACIJA 

Nudimo 2-godišnju garanciju na sve proizvode počevši od dana preuzimanja/montiranja artikla.

Da li je vaš proizvod neispravan?
Vaša narudžba je nekompletna?
Da li je narudžba oštećena prilikom prijevoza, montaže?
Postoje li neki drugi problemi u vezi s kvalitetom artikala?

Obratite se bilo kojoj DELUX doo ili ZASTORI doo prodavaonici te ponesite račun/broj ponude kao dokaz kupovine.

Također, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na zastori@zastori.hr ; delux@delux.ba te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo.

Molimo da navedete i broj narudžbe/ponude (te prodavaonicu ako ste tamo kupili artikl) da bismo brže obradili vaš prigovor.

Važno je da prigovor podnesete u što kraćem vremenskom roku od trenutka kada utvrdite oštećenje.

Ako DELUX doo ili ZASTORI doo odobri reklamaciju, pokrit ćemo sve troškove u vezi s narudžbom ili vam ponuditi zamjenski proizvod.

Zanzar Sistem
Logo Delux doo
Zanzar Hellas